Kysymykset, tuotekeskustelut 100 % luonnollinen Quality Clean hamppualusta
58 vastaa
1 viestit
rayleigh
Onko normaalista, että paketilla on maanläheinen/sienituoksu? En uskalla avata sitä sen takia. En ole tottunut tällaiseen tuotteeseen myöskään.
1 viestit
pascale
Hei, aion hankkia kaksi nuorta rottaa. Kasvattaja sanoi: hamppualusta, EI PURISTETTU. Onko tämä kyseisen tuotteen ominaisuus? Kiitos vastauksestasi. Ystävällisin terveisin
1 viestit
adrien
Hei, vanhat 200 litran pakkaukset olivat pakattuja, mikä teki jakelusta hieman hankalaa, mutta enää uusien 180 litran pakkausten kohdalla ei ole tätä ongelmaa.
2 viestit
michèle
Hei, kuiviketta ei todellakaan ole puristettu. Itse levitin sen kanoilleni. Pölyä ei ollut ja se on täydellistä.
2 viestit
michèle
Hei, ostamani tuote ei ole puristettu. Erittäin helppo asentaa eikä pölyä
1 viestit
henri
Voiko 100% luonnollista hamppukuiviketta käyttää sekä kissalle että puutarhakompostiin?
4 viestit
veronique
En usko, että tämä hiekkalaatikko soveltuisi kissalle... toisaalta, koska se on melko paksua, se voi varmasti toimia hyvin puutarhakasvien katteena.
4 viestit
veronique
Mielestäni tämä kuivike ei sovi kissalle, mutta puutarhan istutusten katteeksi se varmasti sopii hyvin...
1 viestit
guillerm
Hei, se olisi hamppugranulaateissa, ei ongelmaa, mutta nyt ei
1 viestit
Éléna
Hei, en usko, että se sopii keskusteluun, se saattaa tarttua heidän tassuihinsa ja levitä kaikkialle, koska se voi lentää melko paljon.
1 viestit
philippe
Kotona se menee kompostoriin gerbiilien käytön jälkeen. Kissan osalta, ei aavistustakaan
1 viestit
alexandra
Hyvää iltaa! Ei sovellu kissojen ulosteille. Kompostiin kyllä, mutta ei taaskaan kissojen jätöksille.
2 viestit
monique
ei kissalle, käytän sitä lentohäkin lattiana papukaijalle, sillä ei ole siihen pääsyä
2 viestit
monique
ei kissalle, se sotkisi tassunsa, käytän sitä papukaijan häkin pohjalla
2 viestit
mélanie
Hei, kyllä, täällä olemme laittaneet käytetyt hamppualustat kompostiin jo vuosia ja se toimii loistavasti! Sitä voi myös käyttää katteena, mutta se tekee siitä kalliin katehah!
1 viestit
angélique
Hei, onko tämä yhteensopiva ulkokäyttöön? Haluaisin laittaa tämän voljeerini maan/ruohon päälle estääkseni mutaa maassa ja eläinten tallaamisen. Kiitos
1 viestit
hélène
Hei. Käytän hamppualustaa kanalaassani ja kaneilleni. Ei pölyä ja kompostoituva.
4 viestit
veronique
Kyllä... ulkopuolelle ei ole mitään ongelmaa...
1 viestit
stephanie
Hei. Käytän tällä hetkellä fleece-mattoa marsuni häkissä, mutta haluaisin kokeilla toista vaihtoehtoa. Kuinka usein vaihdatte alustan tähän hamppuun? Onko siitä tulevia hajuja?
1 viestit
aurélie
Hei, käytän hampunsiemeniä marsuni hiekkalaatikon täytteenä, vaihdan laatikkoa 2/3 päivän välein eikä mitään hajua
1 viestit
sandra
Hei, minä olen, joka käyttää kuivikkeita rottieni häkissä. Laitan niitä koko häkin pohjalle. Vaihdan ne joka viikko. Viimeisinä kahtena päivänä ennen vaihtoa on hieman hajua, mutta hajua on vähemmän kuin puulastuilla.
1 viestit
delphine
hei, riittääkö 30 l eli 3 kg kuivikkeita hamsterin häkkiin kiitos
1 viestit
gaelle
Hei. 30 litraa riittää mainiosti useaan hamsterinhäkin täyttämiseen (sanoisin noin 8 kertaa, mutta en ole varma, koska se riippuu myös häkkisi koosta).
1 viestit
myriam
Laajalti!
1 viestit
karen
Hei, olen saanut hamppualustan, siitä tulee vahva maan haju, ja lisäksi hamppu on hieman kosteaa. Onko tämä normaalia?
1 viestit
charline
Hei, ei se ole normaalia. Kissan hiekan pitää olla kuivaa eikä siinä pitäisi olla maaperän hajua. Se lienee kostunut. Mukavaa päivää, Charline
2 viestit
tiantian
Hei, olen jo tilannut tämän tuotteen useita kertoja, enkä ole koskaan havainnut hajua tai kosteutta. Normaalisti siinä on hieman puun/kuivatun kasvillisuuden tuoksua, ja jos siinä on kosteutta, on olemassa homeiden riski... On parempi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
1 viestit
alix
Tilaukseni kissanhiekka oli myös poikkeuksellisen kosteaa ja haisi. Luulen, että erässä oli todella ongelma.
1 viestit
céline
Hei, onko mahdollista saada pentulaatikkoa? Kiitos
1 viestit
cécile
Hei, en usko, että se on ihanteellista, on vaarana, että ne kastuvat nilkoista, jos ne pissivät päälleen... ja nuolevat sitten suupielensä.
1 viestit
malezieux
Hei, otin tämän kuun aikana kaneille ja marsuille. Pitääkö minun välttämättä laittaa pellettiä alle, koska se ei ime mitään, joten koiranpentujen pisu...
1 viestit
laetitia
Hei, käytän sitä kaneilleni ja chinchilloilleni. Mielestäni se on melko hyvä, yläosa on kuiva ja kun siivoan, pentue on kostea alapuolelta. Mielestäni se imee nestettä hyvin eikä virtsan hajua ole. Vaihdan sen joka toinen päivä kaneille. Käytän sitä myös kissalleni, mutta hän käyttää sitä vähän, koska hän tekee tarpeensa ulkona.
1 viestit
fabrice
Hei. Kyllä, se oli tehokas pennulleni. Tämä merkki ei kuitenkaan ole yhtä pehmeä kuin edellinen, jonka olin ostanut. Kun sitä ottaa käteen, se pistelee. Suosittelen mieluummin pehmeämpää hamppualustaa.
3 viestit
alban
Luulen, että se voi mennä, mutta se täytyy vaihtaa joka päivä
3 viestit
brigitte
En usko. Hänelle tarttuu niitä karvoihin ja sitten niitä on kaikkialla...
1 viestit
jackye
Onko tämä kuivike puristettu? Odotan tilausta, kiitos.
1 viestit
stephanie
Hei, ei tämä kissanhiekka ole puristettu kuten voi olla purulastun kissanhiekka.
3 viestit
alban
kyllä se on hyvin pakattu
1 viestit
melanie
Hei, voiko joku kertoa minulle, mikä on 30 litran vastaavuus kilogrammoina? Kiitos vastauksestasi :)
1 viestit
caroline
Hei, punnitsin juuri 30 litran laukkuni puolestasi, se painaa hieman yli 3 kg
2 viestit
eva
Hei, tilasin tämän hiekan 30L:n muodossa ja se vastaa mielestäni 10 kiloa.
2 viestit
eva
Hei taas, olen erehtynyt, se vastaa suunnilleen 3,5 kiloa
1 viestit
benoit
Punnitsin 30 litran reppuni: 2,8 kg Joten se on keskimäärin 3 kg uskoakseni
1 viestit
denis
Kyllä juuri niin, otan 200 litran säkkejä, ne painavat noin 22 kg joten hieman yli 3 kg per 30 litraa (huomioi tämä on pieni määrä) Terveisin
1 viestit
edward
noin kilo kymmentä litraa kohden - siis kolme kiloa 30 litrassa
1 viestit
fautine
Hei, sopiiko tämä kuivike kanoille?
1 viestit
andrée
Aivan. Käytän sitä siihen. Lisäksi se on erittäin helppo laajentaa
1 viestit
anne frederique
Minulle tämä on huono. Tämä kissanhiekka on täynnä pölyä eikä ime mitään. Se on hyödytön.
3 viestit
brigitte
Kyllä. Käytän sitä tähän ja olen täysin tyytyväinen. Hyvä imeytyminen, vähemmän hajua ja helppo puhdistaa. Huippu!
2 viestit
christelle
Hei, tämä kuivike on 100% luonnollista eikä sisällä fenolia. Yhdistettynä hamppumattoon marsulleni, se on huippua!
3 viestit
patricia
Hei, tämä pohjamateriaali on luonnollinen, erittäin imukykyinen ja turvallinen jyrsijällesi. Tilaan sen säännöllisesti kanilleni ja olen todella tyytyväinen siihen.

2 viestit
lucas
Hei, haluaisin tietää, onko tämä hamppu myrkyllistä tai vaarallista marsuilleni? Sisältääkö se fenolia?
2 viestit
alexandre
Se on luonnollinen hamppualusta. Se ei ole missään nimessä myrkyllistä marsuille. Käytän vain tätä, ja se toimii todella hyvin.
1 viestit
maja
Tässä kuivikkeessa ei ole mitään myrkyllistä. Käytän sitä marsulleni ja kanilleni.
7 viestit
melanie
Hei, tämä alusta on yksi parhaista. Löydätte kaiken tästä yhdistyksestä tältä sivustolta: http:/aubonheurdesrongeurs.e-monsite.com/
1 viestit
anne-cécile
Hei, olen erittäin tyytyväinen tähän 100 % luonnolliseen aluseen, joka ei sisällä kemikaaleja. Marsuni pitävät siitä ja voin laittaa sen kompostiin.
2 viestit
aurore
Hei, käytän sitä hamsterille, täydellistä, hyvä tuoksu, hyvä imukyky
1 viestit
jeremy
Hei, ei, se on 100% luonnollinen hiekka, joka ei sisällä fenolia. Se on erittäin imukykyinen eikä myrkyllinen eläimelle.
1 viestit
estelle
Hei, Haluaisin tilata täydellisen kuormalavan hamppua. Kuinka paljon se maksaisi minulle? Ystävällisin terveisin