Kysymykset, tuotekeskustelut Filtre externe compact WATSEA ECF 200Filtre externe compact WATSEA ECF 200
67% asiakkaat
suosittelen tätä tuotetta
15 vastaa
1 viestit
melanie
Hei, olen juuri kytkenyt suodattimeni ja vaikuttaa siltä, että ulostulon mutka vuotaa hieman. Olisiko jokin muu ratkaisu kuin takuun käyttö näin pienelle osalle? Kiitos etukäteen.
2 viestit
stephane
Suosittelen käyttämään akvaarion erityistä silikonirasvaa paremman tiiviyden saavuttamiseksi. JBL valmistaa tätä tuotetta spraymuodossa; sitä tulisi vähän suihkauttaa sormelle ja levittää.
1 viestit
georges
mikä on vähimmäisvesimäärä, joka tarvitaan akvaariossaMinulla ei ole kaloja, mutta vesikilpikonniaYstävällisin terveisin
11381 viestit
zoomalia
Hei, se riippuu pääasiassa akvaterraarion vesimäärästä. Jos se ei ylitä 60 litraa, tämä suodatin sopii. Ystävällisin terveisin, Zoomalian tiimi
3 viestit
maxime
Hei, voiko tämä ulkoinen suodatin sijoittaa akvaarion alle?
11381 viestit
zoomalia
Hei, Tämä suodatin voidaan sijoittaa akvaarion alle ilman ongelmia. Ystävällisin terveisin, Zoomalia-tiimi
1 viestit
johanna
Hei, olen kytkenyt kaikki letkut ja laittanut vettä pesualtaaseen, mutta se ei ime. Onko käyttöohjetta suomeksi?
11381 viestit
zoomalia
Hei, ranskankielinen käyttöohje voidaan ladata suoraan tuotesivulta. Ystävällisin terveisin, Zoomalia-tiimi
2 viestit
florence
Hei, olen saanut tämän suodattimen, se "toimii", mutta siinä on ongelma. Se ei ime vettä, olen täyttänyt kanisterin vedellä, se suihkuttaa sitä ulos mutta ei ime?
11381 viestit
zoomalia
Hei, Takuuasioiden yhteydessä kehotamme ottamaan suoraan yhteyttä Asiakaspalveluumme tilaustesi seurannassa. Teemme kaikkemme antaaksemme nopean vastauksen ja otamme tarvittaessa yhteyttä tuotteen toimittajaan.Voit myös soittaa Asiakaspalveluumme numeroon 0 892 494 028 (maanantaista perjantaihin klo 10.30–12.30 ja 14.30–17.30).Ystävällisin terveisin,Pierre Zoomaliasta
1 viestit
denis
Sopisiko tämä suodatin nanoakvaarioon, jonka tilavuus on 10–20 litraa ja jossa on bettakala, vai tuottaako se liian voimakkaan virran?
11381 viestit
zoomalia
Hei, tämä suodatin sopii nanoakvaariollesi. Ystävällisin terveisin, Zoomalia-tiimi
2 viestit
stephane
Käytän sitä 10 litran katkarapualtaassa spraybarin kanssa. Se on täydellinen, siinä on suuri biologinen suodatusmassa. Virtaus on hieman voimakas, joten vähensin sitä sijoittamalla Eheim-hanan poistoputkeen.