Ota yhteys asiakaspalveluun

49 vastaa
MARIE
1 viestit
marie
Hei, haluaisin ostaa pienen potkurin ZD150-jakajalleni. Olisiko teillä yhteydenottosähköpostia tai maksutonta puhelinnumeroa? Kiitos.
Coralie
3 viestit
coralie
Hei Marie, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse käyttämällä lomaketta, joka löytyy kohdasta "Oma tili", "Asiakaspalvelu". Meihin voi myös ottaa yhteyttä numeroon 05 54 54 00 24 (ilmainen numero + puhelun hinta). Toivotan sinulle hyvää päivää. Coralie Zoomalialta
Nicole
1 viestit
nicole
Tilasin lintuhäkin huonekaluineen, joka maksoi 113 €, mutta en näe sitä tililläni.
daniel
1 viestit
daniel
Olen tilannut AKVAARION, mutta se ei näy tililläni?
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei, Pyydän teitä ottamaan suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme omalta asiakastililtänne tai soittamalla numeroon 0554540024. Hyvää päivänjatkoa, Hélène Zoomaliasta.
Annie
1 viestit
annie
Hei, tein tilauksen viime lauantaina, maksoin tilisiirrolla, ja nyt on tiistai-ilta, mutta tilaukseni on edelleen odotustilassa? Tilisiirto on varmasti veloitettu käyttötililtäni? Kiitos tiedoista.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Annie, Tämän asian osalta suosittelen tekemään valituksen asiakastilisi kautta tai ottamaan meihin yhteyttä numeroon 0554540024. Kuitenkin pankkisiirrolla tehty tilaus voi kestää jopa 72 tuntia ennen kuin se vahvistetaan. Olen käytettävissäsi ja toivotan sinulle hyvää päivää, Hélène Zoomaliasta
Morgane
1 viestit
morgane
Hei, otan teihin yhteyttä, koska minun piti saada tilaukseni tänään kotiini, mutta näen, että se toimitetaan tunnin matkan päähän minusta! Mitä minun pitäisi tehdä?
Donia
1 viestit
donia
Hei, yritän palauttaa tuotteita omalla kustannuksellani, mutta minua pyydetään antamaan teidän numeronne tai sähköpostiosoitteenne saadakseni paketin takaisin. Miten toimin?
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Dounia, kehotan sinua tekemään valituksen asiakastilisi kautta tai ottamaan meihin yhteyttä numerossa 0554540024. Mukavaa päivää sinulle, Hélène Zoomalialta
Danielle
1 viestit
danielle
Halusin maksaa tilaukseni 35733140, joka on tehty 10.12.2024, tilisiirrolla (mikä oli jo väärä liike), ja unohdin tyhmästi mainita tilausnumeron. Teidän tulisi saada tämä 23,97 euron maksu. Toivottavasti voitte jäljittää sen.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Danielle, Tilanteen korjaamiseksi otin sinuun suoraan yhteyttä asiakastilisi kautta. Mukavaa päivää, Coralie Zoomaliasta
evelyne
3 viestit
evelyne
Tilasin 14. tammikuuta 2025, soitin juuri asiakaspalveluun, ja minulle kerrottiin, että tilaus oli jumissa, koska olin kysynyt jotain alennuskoodiin liittyen enkä ollut vastannut kysymykseen. Kuitenkin, 15. tammikuuta tilaukseni summa oli jo veloitettu tililtäni? Onneksi soitin ja henkilö lähetti heti sähköpostin, jotta pakettini lähtee kiireellisenä matkaan. Tämä ei ole ollenkaan vakavasti otettavaa toimintaa. Lisäksi meillä ei ole koskaan ollut alennuskoodeja, ja toimituskulut ovat korkeammat kuin muualla, tämä alkaa olla jo liikaa, taidan harkita vaihtoa. Mutta kiitos henkilölle, jonka kanssa puhuin tänä aamuna ja joka avasi tilaukseni toimitusta varten. Evelyne
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Evelyne, Ymmärrän turhautumisesi ja olen pahoillani tästä tilanteesta. Tilauksesi on tosiaan estetty, koska pyysit muutosta. Koska tarvitsimme sinulta vastausta, emme voineet purkaa tilausta ennen kuin saimme vastauksesi. Mitä tulee veloitukseen, kuten ilmoitettu ehdoissamme (CGV), maksu on välitön tilauksen vahvistamisen yhteydessä, riippumatta sen logistisesta käsittelystä. Olemme tietysti käytettävissäsi, jos sinulla on muita kysymyksiä. Hyvää päivänjatkoa, Coralie Zoomaliasta
ANISSA
1 viestit
anissa
Haluaisin palauttaa tilauksen, mutta en saa teihin yhteyttä; voitteko hoitaa asian? Kiitos etukäteen. Anissa
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Anissa,Pahoitteluni, mutta en voi käsitellä tätä pyyntöä foorumin kautta. Palautuksen tekemiseksi on tarpeen avata valitus verkkosivustomme erityisillä lomakkeilla. Muuten peruuttamislomake on ladattavissa suoraan asiakastililtäsi.Olen käytettävissäsi, jos tarvitset apua.Hyvää päivänjatkoa,Coralie Zoomaliasta
Claudine
1 viestit
claudine
missä Zoomalian sähköpostiosoite on kiitos
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Claudine, Otaaksesi meihin yhteyttä, suosittelen käyttämään verkkosivustollamme olevia yhteydenottolomakkeita. Pääset niihin siirtymällä "Oma tili" -välilehteen ja valitsemalla "Asiakaspalvelu". Olemme käytettävissäsi kaikissa kysymyksissä. Coralie Zoomaliasta
romain
1 viestit
romain
Hei, olisiko teillä puhelinnumero, josta voisin ottaa yhteyttä ammattilaisten asiakaspalveluun? Kiitos.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Romain,Otaaksesi meihin yhteyttä, suosittelen käyttämään verkkosivuillamme suoraan saatavilla olevia yhteydenottolomakkeita. Voit päästä niihin siirtymällä "Oma tili" ja sitten "Asiakaspalvelu" välilehteen.Ammatillinen puhelinnumero on myös esillä sivustolla, jos haluat tavoittaa meidät tätä kautta.Olemme käytettävissäsi kaikissa kysymyksissä.Hyvää päivänjatkoa,Coralie Zoomaliasta
Candy
1 viestit
candy
Hei, tein tilaukseni 5. helmikuuta, enkä ole vielä saanut pakettiani. Haluaisin saada rahani takaisin, kiitos. Ystävällisin terveisin, rouva Devaux.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Candy, olen pahoillani tästä tilanteesta. Kutsun sinut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa yhdessä tilauksesi tilanteen ja löytää ratkaisun. Voit ottaa meihin yhteyttä verkkosivuillamme olevien yhteydenottolomakkeiden kautta. Nähdään pian, Coralie Zoomaliasta
Floriane
1 viestit
floriane
Hei, olen saanut pakettini, mutta laatikko on täysin repeytynyt.
brigitte
2 viestit
brigitte
Ilta, minulla on iso SUREFLAP-kissanluukku, jossa on toistuva ongelma paristojen kanssa. Vaikka laitan uudet paristot (4x C-paristoa), siellä on huono kontakti, joka estää kissanluukun asianmukaisen toiminnan. Mitä suosittelet tekemään huonon kontaktin välttämiseksi?
Nathalie
1 viestit
nathalie
Hei, haluaisin tietää, onko mahdollista käyttää kaikki kanta-asiakaspisteeni ruokiin eläinsuojan kissoille. Odotan vastaustanne.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Nathalie, Kyllä, on täysin mahdollista käyttää uskollisuuspisteitäsi ostamaan aterioita turvakodeissa oleville kissoille. Tätä varten sinun on ensin validoitava tilaus ostamalla tuote. Sen jälkeen sinulla on mahdollisuus lisätä uskollisuuslahjoja, mukaan lukien ateriat. Jos tarvitset apua tämän prosessin kanssa, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.Uudestaan tavataan pian,Coralie Zoomaliasta
MARTINE
1 viestit
martine
Hei, tein 5. helmikuuta 2025 tilauksen kissani ruoka-annoksista sekä pieniä Hillsin liha-annoksia 24 x 82g. Käytettyäni muutaman purkin huomasin, että pakkauksessa oli pieniä ötököitä. Ei tarvitse erikseen mainita, että heitin kaiken roskiin, sillä ei ole puhettakaan, että antaisin lemmikilleni saastuneita purkkeja. Otin totta kai kuvia ennen poisheittämistä, ja voin lähettää niitä, jos haluatte. Olen ilmoittanut asiasta myös eläinlääkärilleni. Haluan kuitenkin korostaa, että olen muuten ollut erittäin tyytyväinen Zoomalian tilauksiin, mutta tällä kertaa kissani kärsi tilanteesta. Jään odottamaan vastaustanne.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Martine, Olen pahoillani tilanteesta, joka on syntynyt pateerasioiden kanssa. Jotta voin analysoida tilannetta tarkemmin ja löytää ratkaisun, pyydän teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, joka voi tarjota teille kaiken tarvittavan avun. Kiitos ymmärryksestänne ja olen käytettävissäsi, jos sinulla on muita kysymyksiä. Coralie Zoomaliasta
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei,Liittyen puhelinkeskusteluumme, pyydän teitä ottamaan meihin yhteyttä uudelleen, jos ongelmia ilmenee.Olemme käytettävissänne,Coralie Zoomaliasta
Estelle
2 viestit
estelle
Hei, minulta peruutettiin äskettäin tilaus. Ja silti minulta veloitettiin summa 17,98€. Minut pitäisi hyvittää, koska peruutus on tehty.
Estelle
2 viestit
estelle
Hei, Äskettäin peruutin tilauksen, joka oli hyväksytty. Kuitenkin te veloititte minulta 17,98 €. Haluaisin, että palautatte minulle tämän summan mahdollisimman pian.
Ysaline
2 viestit
ysaline
Hei, yritin käyttää uskollisuuspisteitäni lahjakaupassa, mutta mikään ei näy ostoskorissani, sivusto sanoo, että se on tyhjä. En voi käyttää pisteitäni
Stef
1 viestit
stef
Olen peruuttanut tilauksen. Olen odottanut yli 72 tuntia palautusta. Missä on rahani?
MONIQUE
2 viestit
monique
Hei, tein siirron tilillesi 2. toukokuuta ja nyt on 4. toukokuuta eikä tilaustani ole huomioitu. Ehkä se johtuu siitä, että on viikonloppu ja pyhäpäiviä...
Hra FALLON
nadia
3 viestit
nadia
Tilasin lauantaina 9,90 €:n toimituskuluilla, ja tiistaina ei vieläkään ollut raksuja.
KATIA
1 viestit
katia
Hei,Puolet tilauksestani puuttui.Tehtyäni reklamaation, en ole saanut vastausta.Olen yrittänyt soittaa koko päivän, mutta en ole saanut ketään kiinni.Kävin myymälässä, mutta he sanoivat, etteivät voi tehdä mitään.Pitäisikö minun mennä pääkonttoriin Saint-Geoursissa saadakseni vastauksen?Kiitos
Patricia
5 viestit
patricia
Rouva

Sain soiton palveluistanne liittyen 10€ lahjakorttiin koskien ongelmaa ja voimassa 3 kuukautta. En ole koskaan saanut sitä ja haluan pian tilata ja hyödyntää sen, muuten teen kuten viime kerralla ja menen muualle, koska lupaukset eivät pidä paikkaansa.

Ystävällisin terveisin
Patricia
5 viestit
patricia
Rouva, puhelinneuvonnasta saamani puhelun perusteella minun olisi pitänyt saada 10 €:n arvoinen ostoseteli liittyen erääseen tilausta koskevaan ongelmaan, mutta en ole saanut sitä. Minun on tehtävä uusi tilaus ja haluaisin käyttää sitä, muuten teen tilaukseni muualta, jos lupausta ei pidetä. Terveisin,
Patricia
5 viestit
patricia
Madam, Following a call from your services, I was supposed to receive a 10-euro voucher regarding an issue with an order and have received nothing. I need to reorder and would like to use it; otherwise, I will order on another site if the promise is not fulfilled. Best regards,
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei, Pyyntösi on otettu huomioon ja käsitelty. Uuden pyynnön yhteydessä käytäthän verkkosivuillamme olevia yhteydenottolomakkeita, jotta voimme avustaa sinua tehokkaasti. Kiitos ymmärryksestäsi. Coralie Zoomaliasta
Stephanie
1 viestit
stephanie
Hei, olen yrittänyt tavoittaa teitä puhelimitse melkein tunnin ajan. Tilasin koiranruokaa, mutta koirani kuoli ennen sen saapumista, joten en enää tarvitse sitä. En voi peruuttaa tilausta, koska se on toimituksessa, joten haluan ilmoittaa teille, että en aio noutaa sitä pick-up-pisteestä, jotta se palautetaan teille hyvitystä varten. Terveisin
Nathalie
2 viestit
nathalie
Hei, sinä lähetit minulle sähköpostin, jotta voin tarkistaa viestin koskien tilaustani JU 2539551145. En kuitenkaan löydä tätä sähköpostia käyttöliittymästä. Voitko ystävällisesti lähettää minulle sähköpostin tämän viestin aiheella?
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Boris,
Älä epäröi ottaa suoraan yhteyttä kuljetusliikkeeseen muuttaaksesi osoitteesi. Kun tilaus on lähetetty, emme voi enää muuttaa sitä.
Olemme käytettävissänne tarvittaessa lomakkeen kautta,
Mukavaa päivää,
Aurore
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Bonjour Stéphanie, je suis sincèrement désolée pour votre chien. Je vous suggère effectivement de ne pas récupérer votre colis ou de le refuser en les appelant. Une fois le colis dans nos entrepôts, le remboursement sera automatiquement effectué. Prenez soin de vous, Aurore
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Nathalie, Tilauksesi on lähetetty tänään :) Sinun pitäisi saada se 48–72 työajan kuluessa. Hyvää päivää, Aurore
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Estelle, olen pahoillani tästä välikohtauksesta. Kehotan teitä ottamaan meihin yhteyttä suoraan asiakastilinne kautta olevien lomakkeiden avulla, kohdasta "Oma tili / Asiakaspalvelu", jotta voitte ilmoittaa vahingosta. Tämä auttaa meitä käsittelemään pyyntönne mahdollisimman nopeasti. Älä epäröi liittää kuvia vaurioituneesta akvaariosta ja mainita tilausnumerosi käsittelyn nopeuttamiseksi. Kiitos ymmärryksestä, Nähdään pian, Coralie Zoomaliasta.
Zoomalia
590 viestit
zoomalia
Hei Angélique, Pahoittelen kohtaamastanne haitasta. On mahdollista, että meillä on suuri määrä puheluja, mikä voi hetkellisesti vaikeuttaa puhelinpalvelumme tavoitettavuutta. Suosittelen ottamaan meihin yhteyttä kirjallisesti verkkosivuiltamme löytyvien yhteydenottolomakkeiden kautta ("Oma tili / Asiakaspalvelu" -osiossa). Nähdään pian, Coralie Zoomaliasta
Marie
2 viestit
marie
Tilaukseni palautettiin DPD:lle, joka ei kertonut minulle toimituspaikkaa ja -aikaa. Haluan, että Zoomalia huolehtii asiasta, palauttaa rahani tai lähettää minulle paketit uudelleen. En ymmärrä, miksi minulle ei kerrottu pakettien palautuksesta Zoomalialle.
Marie
2 viestit
marie
Hei, DPD on palauttanut paketit Zoomaliaan, haluan saada hyvityksen. DPD ei ole luotettava kuljetuspalvelu. Ei tietoa pakettien saatavuuspäivästä. Ei tietoa pakettien palautuksesta Zoomaliaan, jouduin itse käymään paikan päällä mikä on skandaali, mikä on aiheuttanut minulle uudelleenhankintaongelmia. Toivon saavani tietoja erittäin pian ja en ymmärrä, miksi ette ole jo ottaneet yhteyttä minuun.
jean marie
1 viestit
jean marie
Hei, ostin 4 säkkiä Eukanuba-kuivaruokaa, tilaus lähetettiin 21. maaliskuuta 2025. Kahden ensimmäisen säkin pohja on homeessa, en ole vielä avannut kahta muuta säkkiä. Parasta ennen -päiväys on 07/09/26 ja valmistuspäivä 08/01/25. Pyydän hyvitystä kaikista neljästä säkistä, kiitos, että otatte nopeasti yhteyttä.

Evästekäytäntö
Pyydämme lupaasi evästeiden tai vastaavien työkalujen käyttöön, jotta sinun olisi helpompi tehdä ostoksia sivustollammetai muita vastaavia työkaluja helpottamaan ostoksiasi sivustollamme, parantamaan käyttäjäkokemustasi, yksilöllisen mainonnan toimittaminen, tilastojen ymmärtäminen jamiten asiakkaamme käyttävät palveluitammeLuotettavat kumppanimme(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)käytämme näitä työkaluja myös mainostarkoituksiin osana henkilökohtaisen ja ei-henkilökohtaisen mainonnan esittämistähenkilökohtaisen tai ei-henkilökohtaisen mainonnan näyttämisessä.Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansapääset tililtäsi.
Tietojesi käyttö ja käsittelyn tarkoitukset
Pyydämme lupaasi evästeiden tai vastaavien työkalujen käyttöön, jotta sinun olisi helpompi tehdä ostoksia.... Lue lisää
Aseta valintasi Hyväksyn Jatka hyväksymättä
Zoomalia-sovellus Family'z ansaitsee +50 pts jokaisesta tilauksesta ja hyödy reaaliaikaisista tilauksen seurantailmoituksista
Zoomalia-sovellus Tehosta kisuasi Zoomalia-sovelluksella !1000 pts jokaisesta latauksesta ja +50 pts jokaisesta tilauksesta