Kysymykset, tuotekeskustelut Zolia Tower Falls -vesiautomaatti - 3,1L - Vesiautomaatti koirille ja kissoille
98% asiakkaat
suosittelen tätä tuotetta
9 vastaa
2 viestit
beatrice
Ostin tämän tuotteen lokakuussa 2023, mutta pumppu ei ole toiminut tämän vuoden alusta lähtien, mistä sellaisen voi löytää?
1 viestit
catherine
Olen korvannut sen aurinkopaneelipumpulla, jotta minun ei tarvitse jättää sitä kytkettynä jatkuvasti tai irrottaa sitä illalla. Myös sähkön säästöä ajatellen. Tarkistin tehon ja mitat ja tilasin sen internetistä.
1 viestit
calista
Hei, haluaisin tietää suodattimen arvioidun keston, eli kuinka kauan sen jälkeen se on vaihdettava. Kiitos!
1 viestit
isabelle
Hei, olen tottunut vaihtamaan omani joka toinen kuukausi. Kahden välillä, kun puhdistan koko suihkulähteen, huuhtelen sen hanan alla. Minulla on 5 kissaa, jotka käyttävät sitä… jotkut juovat vain virtaavaa vettä, kun taas toiset juovat sitä kulmasta, jossa ei ole liikettä. Kaikki löytävät mieleisensä,
1 viestit
joel
Hei, Pääkuvassa suihkulähde on harmaa, mutta muissa kuvauksissa se on valkoinen. Voisitko kertoa, minkä värisen tuotteen sait tämän verkkotilauksen kautta? Kiitos etukäteen.
1 viestit
celia
Hei, sain sen valkoisena.
1 viestit
sylvie
Hei. Suihkulähde saapui valkoisena, jossa oli pieni harmaa kansi (kansi, joka peittää mekanismin ja suodattimet).
1 viestit
alison
Hei, luuletko, että tämä suihkulähde sopisi kultaiselle noutajalle?
1 viestit
christelle
Hei, tämä on loistava suihkulähde neljälle kissalleni, mutta en ole varma, sopiiko se koirallesi.
1 viestit
johanna
Hei Alison, olen samaa mieltä Christellen kanssa, hän voi juoda, mutta en ole varma, sopiiko se kultaiselle pitkäaikaisesti… Se on kuitenkin loistava suihkulähde, ja olen siitä todella iloinen kissalleni!