Zoomalian yleiset myyntiehdot

Yleiset myyntiehdot 04.12.2024.

Yleiset myyntiehdot

Kutsumme sinut lukemaan huolellisesti nämä sivuston yleiset myyntiehdot, joiden hyväksyminen ja noudattaminen on välttämätöntä, jotta voit käyttää sinulle tarjottuja ominaisuuksia.

Yleisesittely

Sivusto https://www.zoomalia.com on Zoomalian yksinomainen omaisuus, yksinkertaistettu osakeyhtiö, jonka osakepääoma on 13 275 euroa, joka on rekisteröity Daxin kauppa- ja yritysrekisteriin numerolla 511 656 431 ja jonka rekisteröity kotipaikka on SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), osoitteessa 651 rue du pays de Gosse.
Osana liiketoimintaansa ZOOMALIA myy tuotteita eläimille ja tekee myös lahjoituksia hyväntekeväisyysjärjestöille muodossa "yksi tilaus = yksi ateria".

ZOOMALIA-yritys antaa käyttäjilleen myös mahdollisuuden sijoittaa alustalleen digitaalista sisältöä jaettavaksi muiden käyttäjien kanssa, jota kutsutaan "yhteisöksi".

Nämä yleiset myyntiehdot (jäljempänä "YSE") määrittelevät sivuston käyttöön sovellettavat säännöt, joita sitoudut noudattamaan hyväksymällä ne asiakkaana (jäljempänä "Asiakas").

Aluksi on täsmennettävä, että Ranskan kuluttajalain johdantokappaleen säännösten mukaisesti sovelletaan seuraavia määritelmiä:

  • "Kuluttaja": luonnollinen henkilö, joka toimii tarkoituksessa, joka ei kuulu hänen kaupalliseen, teolliseen, käsiteolliseen, vapaaseen tai maatalouteen liittyvään toimintaansa;
  • 'Ei-ammattimaisella': oikeushenkilöä, joka ei toimi ammattimaisessa tarkoituksessa;
  • 'Ammattimaisella' tarkoitetaan luonnollista henkilöä tai oikeushenkilöä, julkista tai yksityistä, joka toimii kaupalliseen, teolliseen, käsiteolliseen, vapaaseen tai maatalouteen liittyvissä tarkoituksissa, myös silloin, kun hän toimii toisen ammattimaisen henkilön nimissä tai lukuun."
  • "

Tämän yleisten myyntiehtojen tarkoituksena on määritellä ehdot, joilla yritys ZOOMALIA (jäljempänä "Myyjä") toimittaa tuotteita kuluttajille (jäljempänä "Asiakas").

Tuotteiden tärkeimmät ominaisuudet on esitetty Myyjän verkkosivuilla. Tuotteiden esittelyssä käytetyillä valokuvilla ja/tai grafiikoilla ei ole sopimusarvoa, vaan niiden tarkoituksena on ainoastaan havainnollistaa tuotteita, eikä Myyjä ole niistä vastuussa.

Asiakas on vastuussa tuotteiden sisällöstä

Asiakas on velvollinen tutustumaan niihin ennen tilauksen tekemistä. Tuotteen valinta ja ostaminen on yksin Asiakkaan vastuulla.

Nämä yleiset myyntiehdot voivat muuttua ilman ennakkoilmoitusta

Nämä yleiset sopimusehdot ilmoitetaan järjestelmällisesti jokaiselle asiakkaalle ennen tuotetoimitussopimuksen tekemistä, ja ne ovat soveltuvin osin etusijalla kaikkiin muihin versioihin tai muihin ristiriitaisiin asiakirjoihin nähden.

Asiakas vakuuttaa lukeneensa nämä yleiset myyntiehdot ja hyväksyneensä ne ennen sopimuksen tekemistä. Asiakkaan tekemän tilauksen vahvistaminen merkitsee näiden yleisten myyntiehtojen hyväksymistä rajoituksetta ja varauksetta.

Nämä yleiset myyntiehdot koskevat kaikkia asiakkaan tekemiä tilauksia

Nämä yleiset myyntiehdot voivat muuttua myöhemmin, ja Asiakkaan ostoon sovelletaan sopimuksen tekopäivänä voimassa olevaa versiota.

Sivustollamme myyntiin tarjotut tuotteet on tarkoitettu yksinomaan yksityisasiakkaille eli luonnollisille henkilöille, jotka toimivat henkilökohtaisiin tarpeisiinsa. Vahvistaessaan tilauksen asiakas ilmoittaa nimenomaisesti toimivansa yksityishenkilönä ja puhtaasti henkilökohtaiseen käyttöön, joka ei liity mihinkään ammatilliseen tai yhdistystoimintaan. Ammattilaiset ja yhdistykset eivät saa missään tapauksessa käyttää asemaansa saadakseen edullisia myyntiehtoja.

Zoomalia-mobiilisovelluksen kautta tehdyt tilaukset voidaan toimittaa vain Ranskan sisällä. Näin ollen mobiilisovelluksen kautta tehtyjä ostoksia ei voida toimittaa Ranskan alueen ulkopuolelle. Tilausta vahvistaessaan asiakas sitoutuu antamaan toimitusosoitteen, joka sijaitsee Ranskan pääkaupunkiseudulla tai Ranskan alueilla, joihin Zoomalian logistiikkapalvelut pääsevät käsiksi. Zoomalia kieltäytyy kaikesta vastuusta tilauksista, jotka on tehty toimitusosoitteella, joka ei kelpaa toimitettavaksi Ranskaan. Jos mobiiliapplikaation tilaus ei vastaa vaatimuksia, Zoomalia pidättää itsellään oikeuden peruuttaa tilauksen ja suorittaa palautuksen ilman lisäkorvauksia tai -velvoitteita.

Sivustolle pääsemiseksi asiakkaalla on oltava asianmukaiset laitteet, nimittäin:

  • Tietokone tai ;
  • älypuhelin ;
  • Internet-yhteys;
  • Ja tarvittavat ohjelmistot;

Sivuston käyttö on maksutonta.

Sivuston käyttö on maksutonta.

Sivuston käyttö on maksutonta

Televerkkoon pääsystä ja sen käytöstä aiheutuvat kustannukset, kuten etäviestintätekniikan käyttöön liittyvät kustannukset, jäävät asiakkaan maksettaviksi liittymäoperaattorinsa ja puhelinoperaattorinsa asettamien ehtojen mukaisesti.

Palvelun käyttämisestä aiheutuvat kustannukset jäävät asiakkaan maksettaviksi.

Palveluntarjoajan ja puhelinoperaattorin asettamien ehtojen mukaisesti.

3. Tuotetilaukset
tilin luominen

Voit ennen tilauksen tekemistä pyytää asiakasta tutustumaan sivustolla esiteltyjen tuotteiden olennaisiin ominaisuuksiin.

Perusteena on, että asiakas tutustuu sivustolla esiteltyjen tuotteiden olennaisiin ominaisuuksiin.

Perusteena on, että asiakas tutustuu sivustolla esiteltyihin tuotteisiin

Asiakasta pyydetään valitsemaan tuotteet, jotka hän haluaa ostaa.

Valittuja tuotteita Asiakas voi tarkastella suoraan helposti tunnistettavassa ostoskorissa.

Valittuja tuotteita voi tarkastella suoraan helposti tunnistettavassa ostoskorissa.

Sivustolla esiteltyjä tuotteita on saatavilla niin kauan kuin varastoa riittää. Niiden tuotteiden osalta, joita ei ole varastossa Myyjän varastoissa, tuotteet ovat voimassa sen toimittajien saatavuuden mukaan.

Asiakkaalla on mahdollisuus valita tuotteet, jotka hän haluaa ostaa

Asiakkaalla on mahdollisuus tarkistaa tilauksensa yksityiskohdat, sen hinta ja korjata mahdolliset virheet ennen hyväksymisen vahvistamista.

Asiakkaan vastuulla on tarkistaa tilauksen oikeellisuus ja ilmoittaa tai korjata mahdolliset virheet välittömästi.

Tilauksen viimeistelemiseksi asiakkaita pyydetään kirjautumaan sisään tai luomaan tili antamalla pyydetyt tiedot.

Luodakseen "Asiakas"-tilinsä on tarpeen tutustua rekisteröintilomakkeeseen ja täyttää pyydetyt henkilötiedot, kuten erityisesti: sukunimi, etunimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, toimitusosoite.

Tietoja, jotka on täytettävä, merkitään tähdellä *.

Tietoja, jotka on täytettävä, merkitään tähdellä *

Tarvittavat tiedot, jotka koskevat Myyjän takaamaa syytä, puitteita tai jopa asiakastietojen turvallisuutta, löytyvät asiakirjasta "Tietosuojaseloste".

Tältä osin Asiakas sitoutuu antamaan ajantasaiset ja tarkat tiedot, joita voidaan myöhemmin muuttaa "Asiakas"-alueella.

Myyjä sitoutuu antamaan ajantasaiset ja tarkat tiedot

Käyttö "Asiakas"-tilille on näin ollen mahdollista salasanaan liittyvän tunnisteen avulla, jonka Asiakas valitsee rekisteröityessään.

Tietojensa turvallisuuden kannalta on siis tärkeää, että Asiakas valitsee monimutkaisen salasanan ja varmistaa sen luottamuksellisuuden. Asiakas voi käydä valitsemassa salasanan oheisella sivustolla, joka tarjoaa useita ratkaisuja salasanan valitsemiseen: https://www.cybermalveillance.gouv.fr/tous-nos-contenus/actualites/comment-choisir-un-bon-mot-de-passe

Salasanan on oltava ehdottoman henkilökohtainen ja luottamuksellinen, eikä sitä saa luovuttaa tai jakaa kolmansille osapuolille. Asiakkaita muistutetaan, että saman salasanan käyttäminen uudelleen eri sivustoilla tai palveluissa moninkertaistaa identiteettivarkauden riskit, sillä yhden sivuston puutteellinen turvallisuus voi muuttaa kaikkien muiden, tiukimpia turvallisuussääntöjä soveltavien sivustojen turvallisuutta.

Jos asiakas kadottaa tämän salasanan, hänen on ilmoitettava siitä Myyjälle mahdollisimman pian puhelimitse numeroon +32 5.54.54.00.24 tai sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta, jotta Myyjä voi ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin ja erityisesti pyytää häntä vahvistamaan pääsyn "Asiakas"-tililleen tältä tililtä.

Tunnisteen ja salasanan mahdollistama tunnistautuminen varmistaa sivuston kautta suoritettujen toimien vastuullisuuden. Näin ollen, jos nämä todentamiskeinot menetetään ja niin kauan kuin Myyjälle ei ole ilmoitettu tästä, Asiakkaan oletetaan olevan vastuussa tällä tilillä suoritetuista toimista.

Asiakas voi milloin tahansa käyttää tätä todentamiskeinoa päästäkseen sivustolle

Asiakas voi milloin tahansa päättää poistaa "Asiakas"-tilinsä ottamalla yhteyttä Myyjään sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

.

Tilaus rekisteröidään sivustolla, kun Asiakas hyväksyy yleiset sopimusehdot merkitsemällä rastin tähän tarkoitukseen varattuun ruutuun ja vahvistaa tilauksensa. Tämä validointi merkitsee näiden yleisten sopimusehtojen hyväksymistä kokonaisuudessaan.

Myynti ei ole lopullinen

Myynti on lopullinen vasta, kun asiakkaalle on lähetetty tilausvahvistussähköposti ja myyjä on perinyt hinnan kokonaisuudessaan. Asiakasta pyydetään antamaan voimassa oleva sähköpostiosoite.

Luottokorttitilauksen tapauksessa tilaus on pätevä vasta, kun pankkiorganisaatio on vahvistanut sen.

Tilauksen tapahtuessa shekillä, tilaus on voimassa vasta kun Zoomalia.com on lunastanut shekin.

Tilaus on voimassa vasta kun Zoomalia.com on lunastanut shekin.

Tilauksen tapahtuessa pankkisiirrolla, tilaus on voimassa vasta, kun Zoomalian pankki on vahvistanut siirron.

Tilaus on voimassa vasta, kun Zoomalian pankki on vahvistanut siirron.

Myyjän tietokonejärjestelmään tallennetut tiedot ovat todisteena kaikista asiakkaan kanssa tehdyistä liiketoimista Ranskan siviililain 1366 pykälän säännösten mukaisesti.

Myyjä ei voi tehdä mitään sopimuksia asiakkaan kanssa

Myyjä säilyttää Ranskan kuluttajansuojalain L.213-1 artiklan mukaisesti yli 120 euron tilauksia koskevat sopimukset.

Asiakkaalle ilmoitetaan, että hänen tilaukseensa voidaan lisätä tuotteita myynninedistämistarkoituksessa, ja hän suostuu saamaan ilmaisia näytteitä ja/tai tuotteita Myyjän kaupallisilta kumppaneilta.

Myyjä pidättää itsellään oikeuden peruuttaa tai hylätä minkä tahansa tilauksen Asiakkaalta, jonka kanssa on riitaa aikaisemman tilauksen maksamisesta.

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa seuraavissa tapauksissa:

  • Joko käyttäessään peruuttamisoikeuttaan, jos se on mahdollista;
  • Joko käyttäessään peruuttamisoikeuttaan, jos se on mahdollista;
  • Tai ylivoimaisen esteen sattuessa, kuten näissä YLE:issä on määritelty.
  • Vai näissä YLE:issä määritellyn ylivoimaisen esteen sattuessa

Tuotteet toimitetaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevilla hinnoilla, jotka näkyvät sivustolla. Maksettuja summia ei missään tapauksessa voida pitää käsirahoina tai ennakkomaksuina.

Hinnat ilmaistaan euroina, ilman veroja (tai "HT"), ja/tai kaikkine veroineen (tai "TTC").

Alennukset ja/tai kampanjat näkyvät jokaisella tuotesivulla ja näkyvät tilauksen yhteenvedossa ennen tilauksen vahvistamista.

Hinnat eivät sisällä toimituskuluja, jotka näkyvät myös erikseen tilauksen yhteenvedossa.

Myyjä pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja milloin tahansa ja ilman ennakkoilmoitusta. Hintamuutokset tulevat voimaan välittömästi sen jälkeen, kun ne on julkaistu verkkosivustolla.

Käytettävät hinnat ovat seuraavat

Käytettävät hinnat ovat voimassa sinä päivänä, jona asiakas tekee tilauksen.

5. Maksuehdot

Tilauksen hinta on maksettava kokonaisuudessaan käteisellä sinä päivänä, jolloin Asiakas tekee tilauksen, seuraavien ehtojen mukaisesti:

  • Pankkikortilla: CB, Visa, MasterCard;
  • Pankkisiirrolla, pankkiyhteystiedot näkyvät tilausta tehtäessä;

Pankkikortilla maksaminen on peruuttamaton, paitsi jos asiakkaan korttia käytetään vilpillisesti. Tässä tapauksessa Myyjä kehottaa Asiakasta ottamaan yhteyttä pankkiinsa ja pyytämään maksun peruuttamista.

Myyjä käyttää kolmannen osapuolen maksupalveluntarjoajaa (Adyen tai Hipay) ja viittaa Asiakkaan sen omiin yleisiin käyttöehtoihin.

Myyjällä on oikeus pyytää valokopio henkilöllisyystodistuksesta Ranskan raha- ja rahoituslain L.131-15 artiklan mukaisesti ja tarvittaessa osoitetodistus.

Myyjä voi pyytää myös osoitetodistuksen.

Myyjällä on oikeus pyytää valokopio henkilöllisyystodistuksesta Ranskan raha- ja rahoituslain L.131-15 artiklan mukaisesti

Myyjän maksukumppani voi tarjota asiakkaalle rahoitusratkaisuja, joiden avulla asiakas voi maksaa ostoksensa 50 eurosta aina 2000 euroon asti 3 tai 4 erässä pankkikortillaan.

Pankkikortilla

Jos Asiakas jättää maksamatta yhdenkin maksuerän, Myyjä pidättää oikeuden keskeyttää tilausten toteuttamisen, kunnes koko maksu on suoritettu.

- Ehdot:Tämä tarjous on varattu yksityishenkilöille (täysi-ikäisille luonnollisille henkilöille) ja Visa- ja MasterCard-pankkikortin haltijoille, jonka voimassaoloaika on pidempi kuin valittu rahoitusjakso. Järjestelmällisen valtuutuksen kortit, kuten Electron, Maestro, Nickel jne... sekä e-kortit, Indigo- ja American Express -kortit eivät käy.

- Tilausmenettelyt: Tilauksen tekemisen jälkeen asiakasta pyydetään klikkaamaan ehdotetun kumppanin "3x/4x-maksupainiketta".

Asiakas ohjataan tämän jälkeen yhteistyökumppanin verkkosivulle, jossa näkyy yksityiskohtainen yhteenveto tilauksesta ja henkilökohtainen rahoitushakemus, joka hänen on sitten vahvistettava.

Asiakas syöttää henkilökohtaiset tietonsa tai, jos hänellä on tili kumppanin kanssa, hän voi tunnistautua tiliinsä liitettyjen kirjautumistietojen avulla.

Asiakas tutustuu niihin yleisiin osamaksuehtoihin, jotka hän haluaa tilata ja jotka toimitetaan hänelle PDF-muodossa, jotta hän voi lukea, tulostaa ja tallentaa ne ennen niiden hyväksymistä.

Vaikka hän hyväksyy ne

Asiakas ilmoittaa tämän jälkeen sähköisestä hyväksymisestään rastittamalla asianomaisen ruudun.

Hän tunnustaa, että yleisten sopimusehtojen hyväksymisen rastiruutuun liittyvä "kaksoisnapsautus" merkitsee suostumusta sopimukseen ja peruuttamatonta ja varauksetonta hyväksyntää tuotteen yleisille sopimusehdoille.

Jollei toisin todisteta, Klarnan tallentamat tiedot ovat todisteena kaikista asiakkaan ja valitun kumppanin välisistä liiketoimista.

Jos Asiakas pyytää hyödyntää jonkin Myyjän yhteistyökumppanin tarjoamaa rahoitusratkaisua, Asiakkaan tilaukseen liittyvät tiedot välitetään kyseiselle yhteistyökumppanille, joka käyttää niitä pyynnön tutkimiseen luoton myöntämistä, hallinnointia ja perintää varten.

Myyntihakemuksen käsittelyä varten

KLARNA pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä Asiakkaan rahoituspyynnön. Asiakkaalla on 14 päivän harkinta-aika peruuttaa luotonanto.

KLARNA pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä Asiakkaan rahoituspyyntö

- Miten se toimii: Maksaminen 3 tai 4 erässä pankkikortilla mahdollistaa Asiakkaalle sivustolla tehdyn tilauksen maksamisen seuraavasti:

  • Yksi pakollinen maksuosuus, joka veloitetaan tilauksen vahvistamispäivänä;
  • Kaksi tai kolme kuukausierää, joista kukin vastaa kolmasosaa tai neljäsosaa tilauksesta, jotka veloitetaan 30 ja 60 päivää myöhemmin kolmen kerran osalta ja 30, 60 ja 90 päivää myöhemmin neljän kerran osalta, ja jotka sisältävät Myyjän yhteistyökumppanin perustaman luoton rahoituskustannukset.

- Yhteistyökumppanin valinta: Myyjä pidättää oikeuden valita ja tarjota Asiakkaalle nolla, yksi tai useampi yhteistyökumppani, jotka tarjoavat maksuratkaisuja useissa erissä, riippuen Asiakkaan maasta, hänen tilauksensa määrästä ja hänen tiliinsä liittyvästä petosepäilystä.

• ZOOMALIA-kumppanit:

  • Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, rekisteröity Ruotsin kaupparekisteriin numerolla 556737-0431.

Välineenä Internet-petosten torjuntaan asiakkaille ilmoitetaan, että heidän tilaukseensa liittyvät tiedot voidaan toimittaa toimivaltaisille viranomaisille tarkistusta varten.

Kaikki asiakkaat voivat saada tietoja, jotka liittyvät heidän tilaukseensa

Asiakkaan tilaamat tuotteet toimitetaan Belgiassa Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.

Myyjä ei toimita postilokeroon.

Myyjä ei toimita postilokeroon.

Kaikki toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä (joka päivä paitsi lauantaina ja sunnuntaina).

Keskimääräiset toimitusajat ilmoitetaan tehdyn tilauksen vahvistussivulla tai suoraan tuotesivulla tuotemerkistä riippuen.

Ei-standardituotteiden toimituskulut lasketaan korissa olevien tuotteiden painon, määrän ja luonteen mukaan.

Tilauksellesi sopivan kuljetusliikkeen valinta tehdään automaattisesti, kun Zoomalia-tiimi käsittelee tilausta.

Erittäin erityisten tuotteiden (akvaario- tai lintutyyppi) toimitukseen Zoomalia käyttää erikoistuneita kuljetusliikkeitä.

Toimitusajat varastostamme voivat vaihdella 1-5 työpäivän välillä.

Keskimääräiset toimitusajat varastosta ovat seuraavat:

DPD: 48-72 tuntia
Erikoistoimitus: 2-5 päivää
Nämä toimitusajat on annettu ohjeellisina.

Jos toimitus viivästyy alun perin suunnitellusta ajankohdasta, ostajan on ilmoitettava siitä kirjallisesti (sähköpostitse tai postitse) Zoomalia.com:lle, jotta tarjotun palvelun laatua voidaan parantaa ja jotta Zoomalia.com voi tehdä selvityksen kuljetusliikkeen kanssa.

Kaikki nämä asiat on selvitettävä

Kuljettajan kanssa tehtävä tutkimus voi kestää jopa 21 työpäivää. Jos tuote löytyy tänä aikana, se ohjataan välittömästi tilauslomakkeessa ilmoitettuun toimituspaikkaan.

Tuote toimitetaan tilauslomakkeessa ilmoitettuun osoitteeseen

Joitakin tuotteita niiden painon tai tilavuuden vuoksi Zoomalia.fr:n toimittajat lähettävät suoraan (toimitusaika on yleensä hieman pidempi).

Kuitti:

Toimitus postitse tai kuriirilla:

Kun saat pakettisi, sinun on:
Tarkista toimituksen yhteydessä toimitettujen tavaroiden vaatimustenmukaisuus avaamalla paketti lähettäjän läsnä ollessa.
Ilmoita kaikista poikkeavuuksista lähetysluettelossa tarkalla käsinkirjoitetulla varauksella (kuten rikkinäiset huonekalut, avattu siemenpussi jne.), johon on liitetty allekirjoituksesi. Huomaa, että lausekkeilla, kuten "puretaan pakkauksesta" tai "tarkastetaan", ei ole oikeudellista arvoa, eikä niitä hyväksytä riitatapauksessa. Jos paketti on liian vaurioitunut, kieltäydy toimituksesta.
Ilmoita sitten Zoomalian asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, jotta he voivat aloittaa tutkimuksen rahdinkuljettajan kanssa. Tutkinta voi kestää jopa 21 työpäivää.
Kaikissa tapauksissa asiakas sitoutuu toimittamaan kaikki todisteet, joiden avulla Zoomalia voi tehdä valituksen kuriirifirmalle.

Lähetys erikoiskuljettajalla:
Kun vastaanotat tilaa vieviä, painavia tai hauraita tuotteita rahdinkuljettajan välityksellä, tarkista tavaroiden kunto. Jos tuote on vaurioitunut, ilmoita siitä lähetysluettelossa ja täsmennä, että pakkaus on vaurioitunut. Esimerkiksi: "Paketti vaurioitunut, yksi terraarioista on rikki" Rahdinkuljettaja takaa toimituksen rakennuksen pohjaan. Muista ottaa mukaan tarvittava apu, jos tilauksesi sisältää painavan esineen, jota et pysty itse siirtämään Jos olet poissa toimitushetkellä, kuriiri jättää toimitusilmoituksen. Tämä ilmoitus sisältää: puhelinnumeron uuden toimituspäivän sopimista varten,
sen toimituspisteen nimen, johon tilauksesi toimitetaan sen toimituspisteen nimi, johon paketti jätettiin (lähimpänä alun perin annettua toimitusosoitetta). Asiakkaalla on 10 päivää aikaa noutaa paketti. Paketit, joita ei ole noudettu tämän ajan kuluessa, palautetaan Zoomaliaan.
Mikäli paketti palautetaan asiakkaan poissaolon, toimitusosoitteeseen liittyvän ongelman tai noutomahdollisuuden vuoksi, Zoomalia laskuttaa asiakasta palautuskustannuksista.

Zoomaliaa ei voida pitää vastuullisena lakkojen, huonon sään tai muiden toimitusta viivästyttävien häiriötekijöiden vuoksi.

Tuotteiden omistusoikeus siirtyy asiakkaalle vasta sen jälkeen, kun asiakas on maksanut hinnan kokonaisuudessaan, riippumatta siitä, milloin kyseiset tuotteet toimitetaan.

Tuotteiden omistusoikeuden siirtymispäivästä riippumatta niihin liittyvien hävikki- ja huononemisriskien siirtyminen toteutuu vasta, kun asiakas ottaa tuotteet fyysisesti haltuunsa. Tuotteet kulkevat näin ollen myyjän vastuulla.

Ranskassa voimassa olevien lakisääteisten säännösten mukaisesti asiakkaalla on neljäntoista päivän määräaika tuotteen vastaanottamisesta käyttää peruuttamisoikeuttaan Myyjältä ilman, että hänen tarvitsee perustella syitään tai maksaa mitään sakkoja tai vastata muista kuin tuotteen palauttamisesta aiheutuvista kuluista vaihtoa tai palautusta varten. Palautus on voimassa edellyttäen, että tuotteet palautetaan alkuperäispakkauksessa ja moitteettomassa kunnossa 14 päivän kuluessa siitä, kun Myyjälle on ilmoitettu asiakkaan peruuttamispäätöksestä.

Palautukset on tehtävä alkuperäisessä kunnossaan ja täydellisinä (pakkaus, tarvikkeet, käyttöohjeet jne.), jotta ne voidaan myydä uudelleen uutena, ja niiden mukana on oltava asiakaspalvelualueella luotu peruuttamislomake.

Vahingoittuneita, likaantuneita tai epätäydellisiä tuotteita ei oteta takaisin eikä palauteta.

Vetäytymisoikeutta voi käyttää verkossa tilillään, jolloin Myyjä toimittaa asiakkaalle välittömästi pysyvällä välineellä olevan vastaanottotodistuksen, tai postitse seuraavaan osoitteeseen: ZOOMALIA.COM - Asiakaspalvelu - 651 route du pays de Gosse - 40230 St Geours de Maremne - Ranska, tai verkkolomakkeella tai muulla yksiselitteisellä ilmoituksella, jossa ilmaistaan peruuttamishalukkuus.

Jos peruuttamisoikeutta käytetään edellä mainitun määräajan kuluessa, ainoastaan ostetun tuotteen (tuotteiden) hinta ja toimituskulut korvataan, lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka johtuvat siitä, että asiakas on valinnut tarvittaessa muun toimitustavan kuin tarjotun edullisemman vakiotoimitustavan; palautuskulut jäävät asiakkaan vastuulle.

Tilauksen osan peruuntuessa toimituskuluja ei palauteta kokonaan, vaan suhteessa palautettuun tilauksen osaan, paitsi jos toimituskulut eivät vaihtele tilattujen tuotteiden lukumäärän mukaan.

Myöskään ei palauteta toimituskuluja

Jos tuotteeseen sisältyy takuulomake tai muu täytettävä asiakirja, sitä ei tarvitse täyttää, jotta ostaja voi käyttää peruuttamisoikeuttaan.

Mikäli tuote sisältää takuulomakkeen tai muun täytettävän asiakirjan, sitä ei tarvitse täyttää, jotta ostaja voi käyttää peruuttamisoikeuttaan.

Asiakkaan on lähetettävä tai palautettava tavarat osoitteeseen Zoomalia.com "Service Retours" - 651 route du pays de Gosse, 40230 St Geours de Maremne- Ranska.

Asiakas voi palauttaa paketin valitsemallaan rahdinkuljettajalla.

Jos paketti saapuu vahingoittuneena, myyjä pidättää oikeuden:

  • Hylätä paketti, jotta asiakas voi avata riidan kuljetusliikkeen kanssa,
  • Hyväksyä paketti varauksin. Myyjän palautusosasto ilmoittaa asiakkaalle vahingosta, jotta asiakas voi avata riidan rahdinkuljettajansa kanssa.

Jos palautettu tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana, Myyjä ei voi kaikissa tapauksissa hyvittää sitä. Asiakkaan on pyydettävä korvausta suoraan rahdinkuljettajaltaan.

Toisaalta henkilökohtaisiin tuotteisiin (esimerkiksi mitaleihin) ei sovelleta Ranskan kuluttajalain L.221-28 3° artiklan mukaista peruuttamisoikeutta.

Myyntiä ei palauteta

Korvaus maksetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun peruutuspäätöksestä on ilmoitettu myyjälle. Myyjä suorittaa palautuksen käyttäen samaa maksuvälinettä, jota asiakas käytti, elleivät osapuolet sovi toisin.

Sivustolla myytävät tuotteet ovat Ranskassa voimassa olevien säännösten mukaisia ja niiden suorituskyky on yhteensopiva ei-ammattimaiseen käyttöön.

Myyjän toimittamat tuotteet hyötyvät oikeudesta ja ilman lisämaksua, riippumatta peruuttamisoikeudesta, lakisääteisten säännösten mukaisesti:

  • lainsäädännön mukainen vaatimustenmukaisuustakuu ilmeisen viallisille, vahingoittuneille tai vaurioituneille tuotteille tai tuotteille, jotka eivät vastaa tilausta,
  • lakisääteinen takuu piilevistä virheistä, jotka johtuvat materiaali-, suunnittelu- tai valmistusvirheestä, joka vaikuttaa toimitettuihin tuotteisiin ja tekee ne käyttökelvottomiksi,

jäljempänä olevassa laatikossa mainittujen ja näiden yleisten myyntiehtojen liitteessä määriteltyjen ehtojen mukaisesti (vaatimustenmukaisuustakuu / takuu piilevistä virheistä).

Muistutetaan, että lakisääteisen vaatimustenmukaisuustakuun nojalla asiakkaalla on kahden vuoden määräaika tavaran toimituksesta alkaen ryhtyä toimenpiteisiin myyjää vastaan; asiakas voi valita tilatun tuotteen korjauksen tai vaihdon kuluttajansuojalain L 217-9 §:ssä säädettyjen kustannusehtojen mukaisesti; asiakas on vapautettu velvollisuudesta todistaa tuotteen virheellisyys tuotteen toimitusta seuraavien 24 kuukauden aikana.

Lakisääteinen vaatimustenmukaisuustakuu on voimassa riippumatta tuotteelle mahdollisesti annettavasta kaupallisesta takuusta. Asiakas voi päättää panna täytäntöön takuun tuotteen piilevien virheiden varalta siviililain 1641 pykälän mukaisesti; tässä tapauksessa asiakas voi valita kaupan purkamisen tai myyntihinnan alentamisen siviililain 1644 pykälän mukaisesti.

Voidakseen käyttää oikeuksiaan Asiakkaan on ilmoitettava Myyjälle kirjallisesti, erityisesti sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta, tuotteiden virheellisyydestä enintään 24 kuukauden kuluessa tuotteiden toimittamisesta tai piilevien vikojen havaitsemisesta edellä mainittujen määräaikojen kuluessa ja palautettava vialliset tuotteet siinä kunnossa, jossa ne on vastaanotettu, kaikkine elementteineen (tarvikkeet, pakkaukset, ohjeet...).

Myyjä korvaa, vaihtaa tai korjatuttaa kaikki takuun alaiset tuotteet tai osat, jotka katsotaan vaatimustenvastaisiksi tai viallisiksi.

Postikulut korvataan laskutetun hinnan perusteella ja palautuskulut korvataan tositteita esitettäessä.

Korvaukset vaatimustenvastaisiksi tai viallisiksi katsotuista tuotteista suoritetaan mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun myyjä on havainnut vaatimustenvastaisuuden tai kohtuullisen ajan kuluessa, jos kyseessä on piilevä vika.

Korvaukset suoritetaan mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun myyjä on havainnut vaatimustenvastaisuuden tai kohtuullisen ajan kuluessa, jos kyseessä on piilevä vika.

Palautus suoritetaan tilisiirtona asiakkaan pankkitilille.

Palautus suoritetaan tilisiirtona asiakkaan pankkitilille

Myyjä ei ole vastuussa seuraavissa tapauksissa:

  • Tuotteiden toimitusmaan lainsäädännön noudattamatta jättäminen, jonka tarkistaminen on Asiakkaan vastuulla,
  • asiakkaan väärinkäytön, huolimattomuuden tai huollon laiminlyönnin sekä tuotteen normaalin kulumisen, onnettomuuden tai ylivoimaisen esteen yhteydessä.

Myyjän takuu rajoittuu joka tapauksessa sellaisten tuotteiden korvaamiseen tai hyvittämiseen, jotka eivät vastaa vaatimuksia tai joissa on vika.

10.1 Valmistajan takuu

Joillakin myydyillä tuotteilla voi olla myös kaupallinen takuu, joka tunnetaan nimellä "valmistajan takuu" ja jossa Myyjä ei ole osapuolena. Myyjä ei siis voi olla vastuussa, jos valmistaja kieltäytyy soveltamasta takuutaan.

Tämän takuun laajuus ja kesto vaihtelee toimittajakohtaisesti. Asiakas voi tutustua takuiden tarkkoihin ehtoihin valmistajan verkkosivustolla ja tuotteen käyttöohjeessa.

Tuotteen palauttamiseen sovelletaan valmistajan takuuta

Tuotteen palauttaminen edellä mainitun takuun puitteissa edellyttää, että Myyjä tekee perustarkastuksen tuotteen vian selvittämiseksi. Tätä varten Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Zoomalian huoltopalveluun numerossa 05.54.54.00.24 tai sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Jos tuote on viallinen, Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Zoomalian huoltopalveluun numerossa 05.54.54.00.24 tai sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta

Jos tuote tunnistetaan vialliseksi, Myyjä lähettää Asiakkaalle tuotteen palautusnumeron. Tämä palautusnumero, joka on määräävä ja olennainen ehto, on voimassa neljätoista työpäivää siitä päivästä, jolloin Myyjä on ilmoittanut palautusnumeron Asiakkaalle.

Jos tuote todetaan vialliseksi, Myyjä lähettää Asiakkaalle palautusnumeron

Tämän ajanjakson päätyttyä asiakkaan on uusittava palautuspyyntö edellä kuvatun menettelyn mukaisesti.

Virheellinen tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan, sen on sisällettävä kaikki tuote ja sen lisävarusteet, ja sen mukana on oltava luettavasti Myyjän ilmoittama tuotepalautusnumero ja tuotteen sarjanumero.

Tuotetta, joka on epätäydellinen, pilaantunut, vahingoittunut ja/tai jonka alkuperäispakkaus on vahingoittunut, ei oteta takaisin eikä vaihdeta takuun puitteissa.

Takuun piiriin kuuluva tuote vaihdetaan tai korjataan valmistajan valinnan mukaan.

Myyntitakuun piiriin kuuluva tuote vaihdetaan tai korjataan.

Myyjä antaa ostajalle takuun ainoastaan toimitettuihin tuotteisiin mahdollisesti vaikuttavien piilevien vikojen osalta, ja tämä takuu koskee ainoastaan viallisen tuotteen tai sen käyttökelvottomaksi tekevien osien vaihtoa, eikä asiakas voi katsoa olevansa vastuussa mistään haitallisista seurauksista, joita nämä piilevät viat ovat voineet aiheuttaa.

Takuu ei missään tapauksessa kata:

  • Tarvikkeiden vaihtoa;
  • Tuotteiden epänormaalia ja vaatimustenvastaista käyttöä;
  • Tuoteselosteissa erikseen mainittuja vaurioita;
  • Viat ja niiden seuraukset, jotka johtuvat Asiakkaan tai Myyjän hyväksymättömän korjaajan toimenpiteistä;
  • Viat ja niiden seuraukset, jotka liittyvät käyttöön, joka ei vastaa tuotteen käyttötarkoitusta;
  • Tuotteet, joihin sovelletaan erityistä avustus- ja huoltosopimusta.

10.2 ZOOMALIA Zen -takuu

Zen-takuu on "Tyytyväinen tai rahasi takaisin" kaupallinen takuu, jonka Myyjä tarjoaa Asiakkaalle 2,99 eurosta tilausta kohden. Tämä maksullinen vaihtoehto sisältää seuraavat palvelut:

Asiakas on tyytyväinen tai saa rahansa takaisin 365 päivän ajan tuotteen ostopäivästä. Tämän ansiosta Asiakas voi palauttaa ostamansa tuotteen ja pyytää täyttä hyvitystä, jos hän ei ole tyytyväinen ostokseensa, ilman että hänen tarvitsee perustella tuotteen vaatimustenvastaisuutta.

Asiakas on oikeutettu täyteen hyvitykseen, jos hän ei ole tyytyväinen ostokseensa

Asiakaspalvelu käsittelee tämän asiakkaan pyynnöt kiireellisesti ja ensisijaisesti enintään 6 työtunnin kuluessa edellyttäen, että ne vastaanotetaan asiakaspalvelun aukioloaikoina eli maanantaista perjantaihin klo 9-17, pois lukien viikonloput ja yleiset vapaapäivät. Näiden aukioloaikojen ulkopuolella vastaanotetut pyynnöt käsitellään heti, kun asiakaspalvelu aukeaa uudelleen, ja kuuden työtunnin määräaika alkaa siitä hetkestä.

Vahingonkorvausvaatimuksen laillistaminen tapahtuu odottamatta alkuperäisen paketin palautusta tai rahdinkuljettajan vahvistusta seuraavista syistä (katoaminen, vahingoittuminen).

On huomattava, että tätä takuuta ei pidä tulkita peruuttamisoikeuden laajentamiseksi tai voimassa olevien lakisääteisten takuiden korvaamiseksi.

Viittaus: Tämä takuu ei ole voimassa oleva lakisääteinen takuu
11. ZOOMALIAn kaupalliset tarjoukset

Myyjä tarjoaa Asiakkaalle mahdollisuuden liittyä kanta-asiakasohjelmaan nimeltä "Booster-ohjelma".

Asiakas voi valita kahden kaavan välillä:

  • Booster 1: 2,99 eurolla vuodessa Asiakas tuplaa kanta-asiakaspisteensä jokaisesta verkkosivustolla ja kaikissa Zoomalia-myymälöissä tehdystä ostoksesta;
  • Booster 2: hintaan 9,99 € vuodessa Asiakas kolminkertaistaa kanta-asiakaspisteensä jokaisella verkkosivustolla ja kaikissa Zoomalia-myymälöissä tehdyllä ostoksella. Hän hyötyy myös verkkosivustolla tehdyille ostoksille myönnettävästä Zen-takuusta, jonka ehdot on kuvattu näiden yleisten myyntiehtojen kohdassa "10.2 Garantie Zen ZOOMALIA"

Perhe'z-ohjelma on perustettu, jotta asiakkaat voivat kerätä pisteitä, jotka he voivat vaihtaa lahjoiksi Zoomalian kanta-asiakasputiikin valikoimasta.

Perhe'z-ohjelma on perustettu, jotta asiakkaat voivat kerätä pisteitä, jotka he voivat vaihtaa lahjoiksi Zoomalian kanta-asiakasputiikin valikoimasta.

11.2.1. Rekisteröinti:

Liittyminen Family'z-ohjelmaan tapahtuu automaattisesti ja maksutta, kun Asiakkaan tili luodaan Zoomalia.com-sivustolla. Tämän kanta-asiakasohjelmaan liittymisen ansiosta asiakas saa automaattisesti 10 prosentin alennuksen ensimmäisestä tilauksestaan ja 1000 pisteen bonuksen.

11.2.2. Pisteiden kertyminen:

  • Uusiasiakkaiden sponsorointiin: 10 000 pistettä, jotka ansaitaan jokaisesta sponsoroinnista, ja sen jälkeen 150 pistettä, jotka ansaitaan jokaisesta asiakkaan kummilasten tekemästä tilauksesta. Asiakkaan tekemien suosittelujen määrää ei ole rajoitettu. Sponsoroinnin ehdot on esitetty yksityiskohtaisesti zoomalia.com-sivuston sponsorointisivulla: https://www.zoomalia.com/information/parrainage/
  • Käytettäessä Zoomalia-mobiilisovellusta: 50 pistettä ansaitaan jokaisesta sovelluksen kautta tehdystä tilauksesta
  • Mielipiteistä, kommenteista ja vastauksista, joita jätetään valokuvista tai videoista jokaisen ostoksen jälkeen Zoomalia.com-sivuston foorumi- ja blogisivuilla tai kysymyksistä, joita asiakkaalle lähetetään hänen ostamistaan tuotteista: 5-1000 pistettä ansaittuna riippuen kyseisestä tuotteesta ja mielipiteen muodosta.
  • Mielipiteen muodosta riippuen
  • Sivustolla tai Zoomalia-myymälöissä tehdyistä ostoksista: ansaitut pisteet lasketaan näiden tuotteiden ostohinnan mukaan. Asiakas voi tuplata tai kolminkertaistaa jokaisen ostoksen jälkeen saamansa pisteet Booster-kaupallisen tarjouksen ansiosta, joka on eritelty näiden yleisten myyntiehtojen 11.1 artiklassa.

11.2.3. Asiakkaan suorittama pisteiden käyttö:

Pisteet on hankittava, jotta niitä voidaan käyttää. Heti seuraavan ostoksen jälkeen Asiakas voi muuttaa pisteensä lahjoiksi, jotka hän valitsee ainoasta Zoomalia-asiakasputiikin tuotevalikoimasta, johon pääsee seuraavan linkin kautta: https://www.zoomalia.fi/animalerie/cadeaux-fidelite/page/1/, tai verkkosivuston kanta-asiakasohjelman sivulta linkin "discover the boutique" kautta, tai asiakastilin pistetiliotteesta.

Family'z-kanta-asiakasohjelman pisteet ovat voimassa 12 kuukautta hankintapäivästä. Jokainen uusi tilaus pidentää automaattisesti tätä voimassaoloaikaa 12 kuukaudella. Pisteet, joita ei ole käytetty ennen voimassaoloajan päättymistä, menetetään lopullisesti.

Familiy'z-kanta-asiakaspisteet ovat voimassa 12 kuukautta niiden hankintapäivästä

Maksullisen tilauksen tekeminen on pakollista Family'z-uskollisuusohjelman kautta tarjottujen tuotteiden saamiseksi, sillä niitä ei lähetetä itsestään. Lahjan tai lahjojen sisällyttäminen pakettiin ei aiheuta ylimääräisiä postikuluja, jotka asiakkaan on maksettava.

Kanta-asiakaspisteet voi lunastaa milloin tahansa

Kanta-asiakaspisteet ovat henkilökohtaisia. Niitä ei voi siirtää toiselle asiakastilille, eikä niitä voi myydä tai antaa ilmaiseksi eteenpäin. Pisteitä ei voi siirtää eikä vaihtaa muiden asiakkaiden kanssa.

Loyalty-pisteet ovat henkilökohtaisia asiakkaalle

Kantapisteitä voi käyttää vain zoomalia.com-sivustolla. Jokaisen arvostelun tai kannustavan kommentin, josta saa pisteitä, on heijastettava todellista asiakaskokemusta ja noudatettava verkkoarvosteluihin sovellettavia aitoussääntöjä.

Loyalty-pisteitä voi käyttää vain zoomalia.com-sivustolla

Asiakas voi kerätä useita Family'z-kanta-asiakasohjelman tarjoamia lahjoja yhdellä tilauksella asiakastilinsä kanta-asiakaspisteiden saldon rajoissa. Kanta-asiakaspisteitä voi ansaita sekä ostoksilla zoomalia.com-sivustolla että Zoomalia-myymälöissä. Ne hyvitetään samalle kanta-asiakastilille. Nämä määräykset koskevat kuitenkin vain näiden kanta-asiakaspisteiden käyttöä zoomalia.com-sivustolla.

Asiakas voi milloin tahansa tarkistaa pistesaldonsa ja tapahtumahistoriansa kirjautumalla asiakastililleen zoomalia.com-sivustolla.

Jos on kysyttävää Perheen kanta-asiakastilistä, Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä Zoomalian asiakaspalveluun asiakasalueen kautta tai puhelimitse numeroon 05.54.54.00.24.

Myyjä tarjoaa käyttäjien tuottamalle digitaaliselle sisällölle hosting-palvelua, jonka nimi on "Community".

Kullakin käyttäjällä on mahdollisuus julkaista omalla täydellä ja kokonaisvaltaisella vastuullaan yksi tai useampi sivu (jotka on ryhmitelty termillä "yhteisöartikkelit"), joilla hän esittelee itseään muille palvelun käyttäjille sekä kaikille kävijöille.

Myyjä tarjoaa palvelua myös muille käyttäjille

Digitaalisen sisällön lisääminen tapahtuu käyttäjän selaimella, tarvittaessa mobiilipäätelaitteilla tai muun teknisen tietojen syöttöprosessin avulla. Yhteisartikkelit eivt saa sislt tietoja, jotka ovat yleisen järjestyksen tai moraalin vastaisia. Näin ollen Zoomalia ei takaa tämän sisällön todenperäisyyttä, eheyttä tai rehellisyyttä. Zoomalia-yritys ei ole vastuussa käyttäjän antamista vääristä lausunnoista.

Käyttäjä sitoutuu palvelua käyttäessään olemaan paljastamatta mitään tietoja, jotka mahdollistavat muiden käyttäjien tai luonnollisten tai oikeushenkilöiden tarkan tunnistamisen nimeltä, kuten sukunimi, posti- ja/tai sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Käyttäjää kehotetaan myös olemaan luovuttamatta palvelussa tietoja, joiden perusteella hänet voitaisiin tunnistaa nimeltä ja tarkasti.

Käyttäjälle ilmoitetaan nimenomaisesti, että hänen artikkeleihinsa liittyvä ja yhteisöissä esitelty digitaalinen sisältö on hänen yksinomaisella vastuullaan. Näin ollen ainoastaan tunnistuslomakkeen täyttänyt tilinomistaja ottaa sekä siviili- että rikosoikeudellisen vastuun yhteisöartikkeliinsa liittyvästä ja siinä esitetystä sisällöstä yhteisön artikkelin kirjoittajan ja julkaisijan ominaisuudessa.

Koska käyttäjä on yksin vastuussa yhteisöartikkeliinsa liittyvästä ja siinä esitetystä sisällöstä, hän sitoutuu varmistamaan, että tämän yhteisöartikkelin sisältö ei sisällä mitään sellaista, joka on todennäköisesti ristiriidassa sen maan voimassa olevien lakien ja asetusten kanssa, josta hän käyttää palvelua, tai sen maan kanssa, jossa tämä sisältö on tarkoitettu vastaanotettavaksi.

Hän sitoutuu myös varmistamaan, että tämän artikkelin sisältö ei sisällä mitään tekijää, joka todennäköisesti aiheuttaisi vahinkoa kolmannelle osapuolelle tai rikkoisi jäljempänä olevassa artiklassa vahvistettuja sääntöjä. Lisäksi käyttäjä tiedostaa ja hyväksyy jo nyt, että Zoomalia säilyttää anonymisoitujen isännöityjen yhteisöartikkeleiden sisällön rajoittamattoman ajan.

Käyttäjä vakuuttaa, että hän on kaiken yhteisöartikkeliinsa liittyvän ja siinä esitetyn sisällön omistaja ja että se on vapaa kaikista oikeuksista. Jos näin ei ole, käyttäjän katsotaan saaneen oikeudenhaltijan luvan kaikkeen sisältöön, jonka hän liittää yhteisöartikkeliinsa.

Käyttäjä ei saa tallentaa tai välittää sisältöä, joka loukkaa muiden immateriaalioikeuksia, kuten tekstejä, kuvia ihmisistä tai tavaroista, liikesalaisuuksia, sisäisiä tai luottamuksellisia tietoja, tämä luettelo ei ole tyhjentävä.

Käyttäjä sitoutuu varmistamaan, että jokainen kuvattu henkilö on antanut suostumuksensa kuvansa käyttöön ja levittämiseen.

Käyttäjä sitoutuu noudattamaan voimassa olevia lakeja ja asetuksia ja käyttämään vain sellaista sisältöä (tekstejä, valokuvia...), johon hänellä on oikeudet, jonka oikeudenhaltija on antanut nimenomaisen suostumuksensa sen levittämiseen tai johon ei ole mitään oikeuksia.

Käyttäjä vapauttaa Zoomalia-yhtiön kaikista mahdollisista kolmansien osapuolien vaatimuksista käyttäjää kohtaan, jotka johtuvat heidän oikeuksiensa loukkaamisesta tai toisen Käyttäjän käyttäytymisestä, joka rikkoo sovellettavaa lainsäädäntöä.

Zoomalia-yhtiö pidättää oikeuden:

  • siirtää artikkelin teemasta toiseen tai kategoriasta toiseen ilman ennakkoilmoitusta tai muodollista ilmoitusta;
  • Ei julkaista artikkelia, jos sitä ei ole kirjoitettu hyvällä ranskankielellä tai jos artikkelin aihe ei vastaa jotakin sivustolla tarjottua luokkaa;
  • Poistaa kaikki artikkelit, joita se pitää rasistisina, pornografisina, muukalaisvihamielisinä tai yleisen säädyllisyyden vastaisina;

Osallistumalla Zoomalian järjestämiin kilpailuihin tai lähettämällä kuvia tai videoita Zoomalian sivustojen tuotesivuille, käyttäjä sallii E2Evolutionin, Zoomalian ja Zoomagin käyttää hänen tekstejään ja kuviaan ja videoitaan sivustojensa eri osioissa (tuoteuniversumi, yhteisö, taustakuvat...) ja Facebook-sivullaan, Instagramissa, Youtubessa, Google+:ssa, Pinterestissä, Flikrissä, muissa sosiaalisissa verkostoissa (luettelo ei ole tyhjentävä), Twitter-tilillään, myymälöissään, osana näiden kilpailujen ja niiden tulosten edistämistä yleensä.

Käyttäjä vakuuttaa, että hän on lähetettyjen kuvien ja tekstien tekijä ja että hänen tietojensa mukaan niiden jakelu ei riko tekijänoikeuslainsäädäntöä. Jos päinvastainen todistetaan, kilpailuun osallistuminen katsotaan mitättömäksi ja kuvat poistetaan oikeudenhaltijoiden yksinkertaisesta pyynnöstä.

Tekstien ja kuvien käytöstä ei saa maksaa tekijänoikeuskorvausta tai korvausta missään muodossa. Käyttäjän on myös varottava antamasta mitään tarkkoja maantieteellisiä tietoja, eikä hän saa laittaa kuvia tunnistettavista henkilöistä ilman heidän suostumustaan, ja erityistä huomiota on kiinnitettävä lapsia esittäviin valokuviin. Näitä tekstejä ja kuvia käytetään aina niiden alkuperäisen tarkoituksen mukaisesti. Nämä osuudet poistetaan tekijän pyynnöstä, jossa mainitaan kyseiset URL-osoitteet. Zoomalia pidättää oikeuden poistaa kuvia tai videoita, jotka eivät ole näiden ehtojen mukaisia, milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta, ja sitoutuu poistamaan kaikki kuvat, jotka eivät ole kuva- tai käyttöoikeuksia koskevien sääntöjen mukaisia, yksinkertaisesta ja perustellusta pyynnöstä.

Jompikumpi osapuoli voi irtisanoa nämä yleiset sopimusehtosopimukset ilman eri toimenpiteitä, jos toinen osapuoli ei täytä yhtä tai useampaa velvollisuuttaan.

Puoli voi irtisanoa nämä yleiset sopimusehtosopimukset ilman eri toimenpiteitä

Tässä tapauksessa sopimuspuoli, joka katsoo, että sen sopimuskumppani rikkoo yhtä tai useampaa velvoitettaan, ilmoittaa toiselle sopimuspuolelle aikomuksestaan irtisanoa sopimus ennenaikaisesti ja ilmoittaa samalla arvostelemansa rikkomuksen luonteen kirjatulla kirjeellä, josta annetaan vastaanottoilmoitus.

Puoli, joka katsoo, että sen sopimuskumppani rikkoo yhtä tai useampaa velvoitettaan, lähettää kirjatun kirjeen vastaanottotodistusta vastaan.

Purku tulee voimaan vasta kolmenkymmenen (30) päivän kuluttua tästä ilmoituksesta, ellei irtisanottu osapuoli ole tämän ajan kuluessa täyttänyt sopimusvelvoitteitaan, sellaisina kuin ne on määritelty yleisten turvallisuus- ja yhteistyösopimusten ehdoissa.

Tämän irtisanomisoikeuden käyttäminen ei vapauta irtisanottua osapuolta, jolle on annettu määräys noudattaa yleisiä sopimusehtoja, velvollisuudesta täyttää sopimusvelvoitteet irtisanomisen voimaantulopäivään saakka, sanotun kuitenkaan rajoittamatta vahingonkorvauksia, jotka sen on mahdollisesti maksettava toiselle osapuolelle sopimusvelvoitteen täyttämättä jättämisen vuoksi.

Puoli, jolle on annettu määräys noudattaa yleisiä sopimusehtoja, ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitteita irtisanomisen voimaantulopäivään saakka.

Ehkäisevä irtisanominen ilmoitetaan uudella kirjatulla kirjeellä, jossa on vastaanottoilmoitus, ja se tulee voimaan päivänä, jona se ensimmäisen kerran esitetään, mistä postileimaa pidetään osoituksena.

Tämä irtisanominen tapahtuu ipso jure ja ilman, että tuomioistuimen on puututtava asiaan.

Myyjä voi irtisanoa sopimuksen milloin tahansa, jos asiakas ei maksa.

Myyjä voi irtisanoa sopimuksen milloin tahansa, jos asiakas ei maksa.

Myyjä voi irtisanoa sopimuksen milloin tahansa, jos asiakas ei maksa

Myyjällä on vakuutus, joka takaa sen siviili- ja vahingonkorvausvastuusta johtuvat rahalliset seuraukset.

On muistettava, että myyjällä on varallisuusvelvollisuus.

Myyjällä on varallisuusvelvollisuus

Tarjotut tuotteet ovat voimassa olevan Ranskan lainsäädännön mukaisia.

Myyjä on velvollinen noudattamaan voimassa olevaa lainsäädäntöä

Myyjää ei voida pitää vastuullisena erityisesti:

  • tässä tapauksessa, että tuote on loppunut varastosta tai ei ole saatavilla,
  • tässä tapauksessa, että laitteisto ei ole yhteensopiva ja tuotteita ei voida käyttää osittain tai kokonaan.

Zoomalia.com-sivusto sisältää myös kolmansien osapuolten tietoja ja linkkejä muille verkkosivustoille. Myyjää ei voida missään tapauksessa pitää vastuullisena mistään vahingoista, jotka johtuvat näiden kolmansien osapuolten tietojen käytöstä, pääsystä tai kyvyttömyydestä käyttää niitä tai muiden verkkosivustojen sisällöstä.

Myyjän vastuu voi syntyä vain todistetun tuottamuksen tai huolimattomuuden tapauksessa, ja se rajoittuu välittömiin vahinkoihin, pois lukien kaikenlaiset välilliset vahingot.

Myyjä ei ole vastuussa asiakkaan väärinkäytöstä, huolimattomuudesta tai huollon puutteesta, tuotteen normaalista kulumisesta tai ylivoimaisesta esteestä.

Myyjä ei ole vastuussa asiakkaan väärinkäytöstä, huolimattomuudesta tai huollon puutteesta, eikä tuotteen normaalista kulumisesta tai ylivoimaisesta esteestä.

Myyntihinta ei missään tapauksessa saa ylittää tuotteen hintaa.

Myyntihinta ei missään tapauksessa saa ylittää tuotteen hintaa.

Kaikki sivuston muodostavat elementit, erityisesti tavaramerkit, logot, tekstit, tiedot, piirustukset, grafiikka, valokuvat, animaatiot, äänet, tietokonekoodit, asettelut, sivuston kaikkien elementtien tai niiden osien kokoonpanot ovat ja pysyvät Myyjän tai sen oikeudenomistajien omaisuutta.

Kaikki nämä elementit ovat ja pysyvät Myyjän tai sen oikeudenomistajien omaisuutta

Tämän sivuston tai sen osien tai niiden osien, joista se koostuu, jäljentäminen kokonaan tai osittain millä tahansa välineellä on virallisesti kielletty ilman Myyjän nimenomaista ennakkolupaa. Jäljentäminen on sallittua ainoastaan henkilökohtaiseen ja yksityiseen käyttöön. Yleisesti ottaen kaikessa jäljentämisessä on mainittava tekijän nimi.

Kaikkea sivuston sisältöä (kuvat, teksti, tietokanta jne.) koskee voimassa oleva ranskalainen ja kansainvälinen immateriaalioikeuslainsäädäntö (tekijänoikeudet, tavaramerkkilainsäädäntö, tietokantalaki jne.).

Jos asiakas havaitsee, että sivustolla julkaistut elementit loukkaavat tekijänoikeuksia tai muita suojattuja oikeuksia, hän voi ottaa yhteyttä myyjään sähköpostiosoitteessa [email protected] tai postitse osoitteessa:

ZOOMALIA SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), osoitteessa 651 rue du pays de Gosse.

Lisäksi on ehdottomasti kiellettyä ladata koko tätä tietokantaa tai määrällisesti merkittävää osaa siitä käyttämällä robotteja tai muita automaattisia louhintaprosesseja.

P>

Se on ehdottomasti kielletty

Tietotekniikasta, tiedostoista ja vapauksista 6.1.1978 annetun Ranskan lain 78-17 sekä yksilöiden suojelusta henkilötietojen käsittelyssä ja näiden tietojen vapaasta liikkuvuudesta annetun yleisen asetuksen (2016/679) mukaisesti Myyjä on velvollinen keräämään Asiakkaalta henkilötietoja, jotka ovat välttämättömiä Asiakkaan tilauksen käsittelyä ja laskujen laatimista varten.

Myyjä on velvollinen keräämään Asiakkaalta henkilötietoja, jotka ovat välttämättömiä Asiakkaan tilauksen käsittelyä ja laskujen laatimista varten.

Myyjä on velvollinen keräämään Asiakkaalta henkilötietoja, jotka ovat välttämättömiä Asiakkaan tilauksen käsittelyä ja laskujen laatimista varten

Tietoja voidaan välittää kaikille Myyjän yhteistyökumppaneille ja alihankkijoille, jotka vastaavat tilausten toteuttamisesta, käsittelystä, hallinnoinnista ja maksamisesta.

Myyjä kehottaa Asiakasta tutustumaan yksityiskohtaisesti Asiakkaan oikeuksiin, käsittelyn perusteisiin ja turvallisuuden varmistamiseksi toteutettuihin toimenpiteisiin sivulla "Tietosuojaseloste" ja lukemaan sen huolellisesti.

Ranskan siviililain 1218 §:n säännösten mukaan "Ylivoimainen este sopimusasioissa on olemassa, kun velallisesta riippumaton tapahtuma, jota ei kohtuudella ole voitu ennakoida sopimusta tehtäessä ja jonka vaikutuksia ei voida välttää asianmukaisin toimenpitein, estää velallista täyttämästä velvollisuuttaan.". Jos este on tilapäinen, velvoitteen täyttäminen keskeytetään, jollei siitä aiheutuva viivästys oikeuta sopimuksen purkamiseen. Jos este on lopullinen, sopimus purkautuu ipso jure ja osapuolet vapautuvat velvoitteistaan 1351 ja 1351-1 artikloissa säädetyin edellytyksin."

Jommankumman osapuolen vastuu näiden yleisten sopimusehtojen nojalla on nimenomaisesti poissuljettu, jos sopimus ei täyty tai viivästyy ylivoimaisen esteen vuoksi.

Ylivoimaisella esteellä tarkoitetaan mitä tahansa tapahtumaa, jota osapuolet eivät ole voineet kohtuudella ennakoida ja valvoa näiden AVL:ien allekirjoitushetkellä ja joka on sen vuoksi luonteeltaan väistämätön, ennakoimaton ja vastustamaton.

Jos tällainen ylivoimainen este ilmenee, osapuolen, jota tämä este koskee, on ilmoitettava siitä välittömästi toiselle osapuolelle ilmoittamalla siitä viiden (5) päivän kuluessa kyseisen esteen ilmenemisestä. Palvelujen suorittaminen keskeytetään tällöin tapahtuman ajaksi. Heti kun tapahtuma on päättynyt, estynyt osapuoli ilmoittaa asiasta toiselle osapuolelle, ja sen on aloitettava välittömästi uudelleen palvelujen suorittaminen.

Viidentoista (15) työpäivän kuluttua ylivoimaisen esteen ilmenemisestä toinen sopimuspuoli voi päättää tämän sopimuksen ilmoittamalla siitä estyneelle sopimuspuolelle ilman korvausta.

Viisitoista (15) työpäivää ylivoimaisen esteen ilmenemisestä toinen sopimuspuoli voi päättää tämän sopimuksen ilmoittamalla siitä estyneelle sopimuspuolelle ilman korvausta.

Asiakas voi kaikissa tapauksissa ottaa yhteyttä Myyjän asiakaspalveluun:

  • Joko sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta,
  • Tai postitse:
    ZOOMALIA Service Client SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), sis au 651 rue du pays de Gosse
    ,
  • tai puhelimitse numeroon +32 5.54.54.00.24 (maksuton numero maanantaista perjantaihin klo 9.00-12.00 ja 14.00-17.00) tilauksensa numeron kanssa.
  • Sähköpostitse tai postitse tehtyjen valitusten on sisällettävä seuraavat tiedot:

    • Asiakkaan yhteystiedot;
    • Tuotteen viitetiedot;
    • Tilausnumero;
    • Valituksen syyt;

    Jos osapuolet eivät ole etukäteen kirjallisesti sopineet asiasta, kumpikaan osapuoli ei voi siirtää näiden yleisten sopimusehtojen etua kolmannelle osapuolelle.

    Nämä yleiset sopimusehdot ilmaisevat osapuolten välisen sopimuksen kokonaisuudessaan. Ne korvaavat kaikki aiemmat Sopimuspuolten väliset sopimukset, joilla on sama aihe.

    Se, että jompikumpi osapuolista ei tiettynä ajankohtana käytä hyväkseen mitään näistä YLE:n ehdoista, ei voi tulkita luopumiseksi oikeudesta käyttää hyväkseen mitään näistä ehdoista myöhemmin.

    Tämän YLE:n yhden lausekkeen pätemättömyys ei merkitse koko lausekkeen pätemättömyyttä, ja yleisesti ottaen, jos yksi tai useampi YLE:n lauseke todetaan pätemättömäksi tai julistetaan pätemättömäksi lain, asetuksen tai toimivaltaisen tuomioistuimen lainvoimaisen päätöksen perusteella, muut lausekkeet säilyttävät kaiken voimassaolonsa ja soveltamisalansa.

    Tällöin osapuolet sopivat korvaavansa pätemättömäksi julistetun lausekkeen lausekkeella, joka on sisällöltään mahdollisimman samankaltainen kuin alun perin sovittu lauseke, ottaen huomioon osapuolten alkuperäisen aikomuksen, jotta erityisesti YLE:n taloudellinen tasapaino säilyy.

    HYV:n taloudellinen tasapaino säilyy

    Samoja periaatteita sovelletaan myös epätäydellisiin määräyksiin.

    Puutteellisiin määräyksiin sovelletaan samoja periaatteita

    Yleisten sopimusehtojen voimassaoloon, täyttämiseen tai täyttämättä jättämiseen ja tulkintaan sovelletaan Ranskan lakia.

    Puolet pyrkivät ennen riita-asian käsittelyä ratkaisemaan sovinnollisesti kaikki näihin YLE:iin liittyvät riidat, joita niiden välille saattaa syntyä.

    Puolilla on oikeus sovintoon

    Myyjä pyytää Asiakasta ilmoittamaan sille sähköpostitse vaikeuksistaan sovintoratkaisun löytämiseksi.

    Myyjä pyytää Asiakasta kirjoittamaan sille sähköpostitse vaikeuksistaan.

    Asiakas voi myös käyttää Euroopan unionin verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia tämän linkin kautta: https://ec.europa.eu/.

    Sovitteluprosessi on kuluttaja-asiakkaille maksuton.

    Evästekäytäntö
    Pyydämme lupaasi evästeiden tai vastaavien työkalujen käyttöön, jotta sinun olisi helpompi tehdä ostoksia sivustollammetai muita vastaavia työkaluja helpottamaan ostoksiasi sivustollamme, parantamaan käyttäjäkokemustasi, yksilöllisen mainonnan toimittaminen, tilastojen ymmärtäminen jamiten asiakkaamme käyttävät palveluitammeLuotettavat kumppanimme(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)käytämme näitä työkaluja myös mainostarkoituksiin osana henkilökohtaisen ja ei-henkilökohtaisen mainonnan esittämistähenkilökohtaisen tai ei-henkilökohtaisen mainonnan näyttämisessä.Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansapääset tililtäsi.
    Tietojesi käyttö ja käsittelyn tarkoitukset
    Pyydämme lupaasi evästeiden tai vastaavien työkalujen käyttöön, jotta sinun olisi helpompi tehdä ostoksia.... Lue lisää
    Aseta valintasi Hyväksyn Jatka hyväksymättä
    Zoomalia-sovellus Family'z ansaitsee +50 pts jokaisesta tilauksesta ja hyödy reaaliaikaisista tilauksen seurantailmoituksista
    Zoomalia-sovellus Tehosta kisuasi Zoomalia-sovelluksella !1000 pts jokaisesta latauksesta ja +50 pts jokaisesta tilauksesta